Rally igår :)

sjuukt skoj dag igår :)

vakna tidigt, fixa mig. åkte med patrik till hörby! hem till Robin fick väcka han :P laaaaat! sen kom tom och alla för vi skulle sticka till rallyt :)  vädret var helt ok i början, men sen börja det regna en massa >.< men det sluta igen efter ett tag. mina grejor blev helt leriga av bilarna som kört :P jag fick en massa skratt och allt :) riktigt jävla trevligt var det!
och grattis kusin till vinsten :D Staffan kom på första plats i sin klass :)

efteråt åkte jag med till hörby för patrik skulle hämta upp mig där. så var med robin och sigge så länge :)


nu ligger man i sin säng och degar, vet inte vad som händer idag! skulle ju egentligen jobbat men så blev det inte. har en massa annat att tänka på /: jag är sjukt förvirrad.


puuss :*




kusin staffan och jörgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0