praktik

praktik och malmöfestivalen...

jag börjar att berätta om min första praktik dag på gina tricot på nova lund. det gick riktigt bra, sysselsatte mig en hel del själv vilket dom tyckte om :) har haft en kunder som har frågat en hel del och jag har kunnat hjälpa vissa. börjat hitta på lagret (y) HAHA! det känns riktigt bra och alla är jätte trevliga mot mig :) jag gillar min praktik! vi hade rätt så mycket kunder igår och en massa att göra. men det var bara skoj för då hade man något att göra. dock är man ju hemma rätt sent ändå /: men men får gilla läget.

efter jag slutat gick jag runder lite med hanna för hon skulle shoppa lite. sen bar det av hemmåt, var i höör 19.40 >.< då stack jag hem till david för vi skulle till malmö! kom iväg helt sent till malmö /: men så gick vi där lite, fick min efterlängtade hello kitty nalle :D satt på ett ute ställe och sen bar det av hemmåt, var hemma 03.30 >.< så har endast sovit 7 timmar inatt för mamma ringde och väckte mig ):

ååh, jag måste berätta jag har fått tid nu att jag ska utreda magen ännu nogare med slang och kamera och grejor. så den 16 september får jag förhoppningsvis reda på vad det är för något :D wiiie (y)

idag vet jag inte vad som händer, men ska i alla fall upp och äta frukost nu.

puuuss :*




Kommentarer
Postat av: sandra

vad kul! hur lång är praktiken?

2009-08-22 @ 14:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0