onsdag

riktigt tröööött....

idag passa jag på att sova ut och dega lite :) men som om jag inte gjort det dom flesta dagarna xD jo, för det har jag. men idag kunde jag inte dega så länge. sandra kom hit och sen stack vi till malmö för att passa zeppo, för emma och natha skulle gadda sig. så det var bara till att åka in och hjälpa dom. har fått lite skratt idag i alla fall :P när vi gick på malmö festivalen åt zeppo allt han kunde få tag i xD kissa mitt på torgen :P men det värsta var när han sätter sig och skiter en stor jävla kladd mitt på hela torget och alla står och pekar fy öööh och allt :P säger till sandra att plocka upp det men icke att hon gjorde, så jag fick ju göra det, en riktigt stor och kladdig hög xD usch, sen orka vi inte med allt folk så vi stack hem till nathas mamma och kolla tv lite och så (y) sen börja emma och natha bli färdiga så vi stack ner till tatto world live och kolla hur det blev, det blev massa fiiint :) jag tänker fan sätta igång och spara till min tatto, vill fan ha den nu :) efter det kom bullen, jimmy, david och christian in så gick med dom lite, bullen var ju inte lite på lyset xD HAHAH. sen blev det tåget hem, träffade holm, holmis och anette på stationen (y) det var inte igår.

nu är man hemma, fixar lite med tvätten inför imorgon. börjar ju skolan imorgon! jippi, för det har jag ju längtat till. fast är inte där så länge för ska till min praktik efteråt (y) det gillar jag, det ska bli riktigt spännande :)

nej, nu ska jag se om tvätten är färdig för då ska jag hänga upp den och sen blir det sängen och sova en blund (y)

glömde säga ska träffa Rodde imorgon också :)

pusss och godnatt :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0