only hope

hoppas...

blev till att sova länge idag :) var rätt skönt. sen stanna man kvar en stund hos bullen en runda. patrik var snäll och kom och hämta mig :) fick skynda mig att fixa till mig och sånt inför jobbet, sen cykla ner till tåget. säger bara blääh, vad tråkigt det var på jobbet >.< fick knappt sålt någonting ): sög riktigt hårt. men fick snackat av mig lite med Emma, sköönt! det är hennes födelsedag imorgon och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till henne :S jag vill köpa något som är minne, hon tycker om och något som är speciellt från mig! men ingen aning om vad, eller jo jag har tankar men vet inte om dom är bra /:

jag vet vad jag vill nu med rodde, och har sagt att jag vet men inte mer än så. hoppas vi kan träffas snart så jag kan berätta för honom vad jag vill! så ni får vänta med vad som händer och sker :P

jag får helt seriöst spel, mina fötter har börjat somna jätte lätt lika så mina fingrar :S det är riktigt irriterande >.<

just nu sitter jag och kollar 2 1/2 män :) älskar den serien :D

nej, nu blir det film sen sova i think.

puuuss och godnatt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0