kräftskiva igår (y)

blev en riktigt trevlig kräftskiva...

igår var det kräftskiva som gällde som bullens syster och hennes kille höll i :) riktigt trevligt var det. massa snapps och allt :P dans blev det en massa också! bjöds på massa roliga skämt och skratt (y) blev även några telefon samtal xD prata med micke, det var riktigt trevligt. har inte träffat han på länge så det var skoj :) har knappt sovit ngt inatt :S rätt drygt måste jag säga. eftersom jag skulle upp och jobba idag >.<

det är rätt roligt att folk tar till sig det som låter negativt och bara berättar det vidare, men om man ska göra det kan man ju berätta allt där står också. som kändes är inte samma sak som att ha förutfattade meningar men jaja. säger inte mer om det nu, för då kommer det snackas om det i stället.

har jobbat dubbelpass idag ja (y) duktigt av mig. nu sista passet hade man sällskap av kevin och sanel i rummet så tiden gick ju betyligt mycket snabbare :P vi sjöng, skrattade, snacka om sjuka saker, och ja allt :P skoj var det i alla fall :) men nu är jag fan riktigt trött >.< det är roligt också att dom inte fixat ngt inviduellt val till mig så slipper ju första lektionen. men ändå rätt störigt för man missar ju en massa >.< det suger faktikst! ska jobba imorgon också >.< suger lite! men sista gången för denna månaden, sen är man ledig från jobb i en vecka (y) RIKTIGT SKÖNT!

nej, nu ska jag sätta igång ett avsnitt av bög serien och sen somna (y) behöver sova en massa!

så puss och godnatt :*


(bilder från kräftskivan och bilder från jobbet kommer sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0