ilska.

varförvarförvarför....?


dagen började med att jag var riktigt trött men blev piggare under dagen. 3 lektioner i skolan har man varit på idag. hade inte fler (y) sen hem till rodde innan jag skulle jobba. blev en glass innan vi stack till jobbet, muums säger jag :) var riktigt trött när jag kom till jobbet >.< men sen blev jag massa glad för fick ett samtal av pappa att rodde mer än gärna fick följa med upp till dalarna :) men han ville inte så blev inte som jag tänkt. gick skit dåligt på jobbet >.< men måste jobba måste jobba >.< är riktigt trött på det nu.

faan, vad gör jag för fel! är allt mitt fel? jag är så förvirrad och har så mycket ilska i mig... vill släppa ut det men kan inte det, så stänger det inne i mig i stället. jag har en sån klump som jag bara vill släppa ut med tårar, men jag vill inte visa mig svag. jag vill vara stark, men snart gör jag inte det längre. du visar inga känslor. jag vet inte var jag har dig :s känns som du bara vill en grej med mig för du tjatar bara om det. du vill inte i heller vara mitt stöd. vad vill du med mig? vill du ha mig? visa det. sluta leka så tuff och kall hela tiden. jag får panik snart, vill bara skrika! känner mig osynlig för dig. jag tycker fan om dig!

bullen ringde nyss :) det första hon sa klart jag följer med dig till dalarna älskling! det känns sjukt skönt :) tack som fan hjärtat för att du ställer upp såhär mycket för mig och alltid finns där, det betyder så oerhört. <33

gaaah, en anonym jävel kommenterar mina bilder på bilddagboken >.< finns ju inget värre än folk som inte vågar stå för det dom säger och skriva vem dom är. blir fan irriterad på sånt >.< skriv så mycket du vill skiter i vad du säger, ta du hand om dig så tar jag hand om mig. men du måste ju må jävligt dåligt eftersom du måste klanka ner på andra. jävligt synd om dig!

nej, nu ska jag fan sova!



peace out :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0