hatar min mage >.<

så jävla drygt att vakna med magont...

blev ingen skola för mig idag, vakna med att ha riktigt ont i magen >.< det sög rätt hårt. så stanna hemma och prega i mig en massa värktabletter (y) och försökte sova. vakna vid 11.30 kände mig lite bättre. men ja. sen fick jag sms om att pappa, linnéa och maria var på väg ner till skåne :) så passa på att träffa dom :) vi åkte in till lund och fika på espresso house, riktigt myyys. höll i min lillasyster och pilla på henne :) sen körde dom mig till jobb eftersom jag var tvungen till att jobba, annars hade jag inte fått ihop mina 40 timmar och hade inte fått min garantilön >.< det var inte alls skoj att jobba idag i heller ): men ja var så illa tvungen.

hade verkligen trevligt med pappa och dom idag! synd jag var tvungen till att jobba!

och nu ska jag sova så jag kommer upp till skolan imorgon! ska ju övningsköra imorgon också (y)

puuuss och godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0