denna dag alltså :S

dagen har helt cepe >.<

börjar ju med att man ska till vårdcentralen för att besöka läkare för att kolla min mage!
har fan gått och haft ont i snart 4 veckor nu och det blir bara värre /:

kommer dit, är där en timme, tar gradviditets test och en massa andra prover!
dom hitta inget.
skickar in mig till akuten i Lund,
är där riiiktigt länge,
tar massa prover och yttligare ett gradviditets test, men inget!

skulle sen vidare till gyn men dom hade inte tid idag!
så imorgon bär det av in till lund igen för att besöka gyn :S
jag orkar inte med detta nu, jag vill veta vad felet är!
vill fan inte gå och ha ont i magen längre nu :S

hoppas dom hittar felet imorgon!

efter man kom hem drog man ner till bullen, sen blev det hem till Carro, sen bullen igen :)
trevlans att träffa er alla.

nej, nu ska jag sova så jag orkar morgondagen!

godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0