cepe trött.

jag vill inte drömma om dig...

gaah, fan varför måste jag drömma om dig? :O vill inte. blir bara påmind då! släpper allt. nu gör jag som jag vill!

praktiken idag var skoj :) hade sjukt mycket folk för det var ju löning igår, då passar alla på. fick in en massa snygga kläder idag, det är fan sjukt jobbigt. vill ju bara ha allt :) fick stanna kvar lite på praktiken och städa lite bland kläderna. har fått en massa trevliga besök idag :) jag undrar fan hur jag ska komma upp imorgon :S är riktigt jävla trött >.< får kämpa mig upp. fy fan vad härligt värder det har varit idag :D men tur man bara är inne då hela dagen >.< det sög. snart ska man hoppa in i duschen.

lyssnar på Molly Sandén som fan.

snartsnart helg!

skriver kanske mer sen om allt som händer. beror på om jag orkar xD


puss så länge :*



Kommentarer
Postat av: Mandy

Svar: Ohyes!

Men då är det du och jag på bilden i våra mössor (A) ;)<3

2009-08-27 @ 21:16:56
URL: http://mandyr.blogg.se/
Postat av: Emma Widell

babyboo , hoppas att vi kan ses imorgon!

jag saknar dig <3

2009-08-27 @ 22:03:16
URL: http://ewidell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0