back 2 school

första skoldagen idag då...

man kan ju inte förvänta sig mer än att det ska vara klödd med allt >.< vet inga salar knappt och sen är där missat ett ämne som vi ska ha. fattas ett inviduelltval, verkligen skit bra första dag. blev ingen praktik idag för det tog längre tid än jag trott i skolan >.< så passa på och snacka en massa skit med fiiis och sen mickeila :D mycket trevligt. fick ett super gulligt sms av fiiis också efterår :) Gud vad jag älskar dig lilla grisen ;) <3 ville bara tala om det för dig :) <3 Fiiisen, jag älskar dig med en massor! tänk så länge vi har hållt ihop :) typ 10 år kanske det är nu :) efter jag snackat med dom stack jag hem till hanna och snacka en massa med henne! mycket trevligt, tycker jag faktiskt vi får göra om :) fick ett sms av Rodde att han var hemma, så stack till stationen och träffa honom, allt är bra och vi är tillsammans igen, hur nöjd och glad är jag, jo en massa :D ångrar verkligen att jag inte tänkte igenom allt innan, men skitsamma nu! för nu är det vi igen :D tycker verkligen om dig en massa!

efter jag varit i eslöv har jag bara varit hemma, tagit det lugnt och tvättat! men fy fan vad trött jag har varit idag :S helt sinnes. har även hjälpt mamma lite och så.

imorgon åker joe tillbaka till USA för att fixa papper för att få stanna kvar i Sverige sen :) vi ses om 2 månader, så inget att prata engelska och bli helt till sig i telefonen :P vi kommer sakna dig och fixande.

nej, nu ska jag ta och sätta igång en film eller något och sen sova, för imorgon är det praktik som gäller :)

puuuss och godnatt :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0