tisdag

JAG ÄR LEDIG FRÅN SKOLAN (:
riiktigt skönt!

så det blev att jag åkte till patrik igår och sov där!
så nu har man nästan precis vaknat upp (:
riiiktigt myys!

taxin kommer och hämtar mig efter 12 och då blir det till att vandra till nathas lägenhet!
för bussen till höör går ju inte förrens 2 tiden >.<
och det suger riktigt mycket!
så får sitta i nathas lägenhet ett tag, tihi!
hitta på bus, nej ska vara snäll :P
HAHA!

efter det blir hem till bullen och packa lite saker,
sen hem till mamma lämna sakerna och sen ta tåget till Lund för att jobba xD
pengar pengar!
börjar dessutom på mitt nya jobb på torsdag denna veckan (:
gillas!

blääh, kommer få plugga en massa idag till provet imorgon!
ORKAR verkligen inte, men MÅÅÅSTE >.<

puuuss på min dag :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0