onsdag!

gaah!
skoldagen började med prov,
sen blev det en massa prat om prov och sånt skit >.<
sen blev det upp till berga och kolla dans, riktigt bra!
nu är man på övningsföretaget igen, sjuukt mycket arg är jag nu >.<
får damp på typ alla, mitt humör är inte på topp!
och karin vår lärrare, men det fixar du Jenny att ta hand om det och det!
GAAAAAAAAAAAAH! NEEEEEEEEEEEEJ!
jag tänker inte leka lärare och säga till alla.

Snart ska man gå till tåget för att åka och jobba, lite illa eftersom jag är på så dåligt humör /;
vill bara hem och slippa allt!

blir hem sen och ta det lugnt ett tag efter jobbet,
sen göra färdigt danska arbetet!
sen SOOOOOOVA (:

Imorgon börjar jag på mitt nya jobb!
Hardy´s då!
så ska vara ledig från skolan eftersom jag jobbar mellan 9-16!

puuuss på det :*

men vad händer på fredag?
myyys eller? (:


;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0