häärligt shopping väder idag (:

började med att man sov hemma hos patrik igår, rätt myys :*
hanna var också där (:
sen efter ett tag kom jesper också :P

sov där!

idag tog man taxin till hörby, för att sedan ta bussen till lund (:
riktigt härligt väder för att shoppa (:
Emma och Sandra hängde med mig in till lund!

blev ett par nya leggings,
en ny tunika,
ett par nya trosor,
nya örhängen,
nya hårsnuddar,
ansiktsmaskar,
en ny väska,
påskpresenter till mina små syskon (:
och sen blev det presenter till axel xD

sen kommer jag inte ihåg om jag köpte mer :P

nu har man kommit hem till mitt andra hem alltså till bullen!
snart ska jag bege mig hem till mamma och dom :S
har inte träffat dom på en vecka /;
känner helt skumt att komma hem till dom då!
men jaja, får se hur det går,
hoppas det går bra i alla fall!
men kommer bara typ sova hemma där inatt,
för det kommer bli bullen imorgon igen i think!
känns som jag hör hemma här nu!

önska mig lycka till!

puuuuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0