Måndag - tillbaka till skolan !



Måndag ,

just nu sitter man i skolan , är inne på msn och pratar med skinner , nisse och Emma :)
Det bästa än så länge :) Hehe !
 Dagen har varit dryg hittintills :/

hoppas det blir bättre när man kommer hem , är helt trött och allt :(
läääängtar tills jag kommer hem och träningen ikväll :)

hoppas morgon dagen blir bättre och roligare :)
fast det vet jag att den blir , för efter skolan tar jag bussen till hörby :)
och på bussen får man massa trevligt sällskap , iiiih :)
sen drar man till berg när man kommit till hörby , massa massa skoj :)
länge sen jag träffa dig , och förhoppningsvis sover jag hos henne också , iiiiiih    <3

nä , nu tänker jag snart dra hem :D  Hehe !
pallar inte skoldagen mer nu !  

BYE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0