FREDAG HELA DAGEN :D



Massa bra dag idag :)

började med att ta bussen från Hörby till Eslöv för att komma till skolan !
(sov i Hörby natt hos kusinerna)
fick trevligt sällskap av Robin på bussen :)
vi eller ja jag i alla fall skratta hela vägen till Eslöv xD
satt och berätta en massa saker för Robin som händer i vår klass :p HEhe !
kom till skolan , hade Danska sen slutade vi :)
så det blev vidare till Nova för att shoppa lite med Jannice och Mia <3
Efter nova blev det in till stan !
fick handlat en massa julklappar och lite åt mig själv :)
massa bra !
sen efter vi var färdiga blev det tillbaka att ta tåget till Esöv igen!
(och då hände ngt skit skoj när vi vänta på tåget xP där kom en man som skulle åka ett x2000 tåg , men han missa det xP HAHAHA ! jag asgarva :P )
väl framme i Eslöv blev det att vänta på bussen till Hörby !
Fick sällskap av Robin till Hörby också :)
vi skratta hela vägen till hörby :P
sen när vi kom till Hörby skilldes vi åt och jag träffa Natha :)
gick hem till mina kusiner för att hämta mina saker ,
sen blev det att sticka till S34 och hälsa på :)
Jimmy , Gert , Emelie , Solle , Acke , Ronnie och Kat blev massa glada att träffa mig :)
saknar dom ;<

sen blev det hem och kolla tingeling och sen blev det att cykla hem till Lina :)


<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0