är i Dalarna nu :>



I fredags tog man tåget till stockholm från hässleholm.
det tog typ 3 h och 40 min.
det var inte så farligt!
sen när man kommer fram till stockholm står Maria och Kristina och Felicia och väntar på mig!
så får jag reda på att vårt tåg som vi ska ta till Hedemora går inte förrens om sådär 4 timmar,
så vi gick i stockholm lite, blev lite shoping:)
jag köpte ett par nya röda hipster och nya leggins :P
Felicia orka inte gå mer så hon fick sitta på Marias axlar,
så var där 2 killar och 2 tjejer som gick bakom oss, 
så säger Felicia kolla där är 2 killar med tjejhår xP 
och fy fan vad vi garva xD HAHA!
Felicia är 3 år och säger så xP 
sen gick vi till stationen, och då råkar jag svära :P 
och då är svordomspolisen Felicia där och säger så får man inte säga xP 
HAHA, och jag börja asgarva!
så nu får man inte svära för då blir man tillsagd!
sen på natten ringde Tom mig 2 gånger med en timmes mellan rum och väckte mig!
snacka om att jag blev arg, sov så skönt ju :P 
sen på morgonen vid typ 8 kommer Felicia upp och väcker mig för hon tyckte inte jag skulle sova mer :P 
så det var bara att gå upp >.<
sen tog jag det en massa lungt :) 
sjöng singstar med Maria och baka beskvier!
Prata lite med Markus i telefonen sen på kvällen, 
och ja, jag blev lite mobbad för min dalmål, men det var inte lika farligt som med skånskan xP 
hehe, sen kolla jag och Maria en film till sen sov vi jätte skönt!
blev väckt idag också av Felicia, man får inte sova länge på detta stället inte :P 
åt frukost, gick ut till hästarna!
sen har jag bara tittat på film. 
får väl gå och duscha snart för ikväll får vi besök, 
vi ska fira jul med Marias pappas sida. 
inte min släkt då!
men jaja, 
det ska väl bli skoj. 

jag älskar att vara här uppe :) 
det känns som det är här jag ska vara!
och skånskan är typ snart borta xP 
HAHA! rätt roligt tycker jag!

gaaah, min fru du är så enormt saknad! 
längtar tills jag får träffa dig!

PUSSSS PÅ ER ;*

Kommentarer
Postat av: jannice

i will love you 'til the day i day <3

2008-12-23 @ 23:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0